Bye bye money.

Ibland är man allt lite kvinnlig. Muntrade upp mig själv med en massa internetshopping.
Och ja, det känns ju bra att kunna beställa hem allt och inget utan att behöva betala - just nu. Undrar om det är lika kul när räkningen kommer sen.
 Men då kanske jag iallafall är på bättre humör!

Imorgon kommer iaf Emelie. Och trots den stukade foten som helt enkelt vägrar sluta göra ont, så ska vi ha en bra helg. Egentligen precis vad jag behöver. Vi får väl helt enkelt sno en rullstol i värsta fall. Jag börjar bli riktigt grym på att hantera livet som halvt handikappad.

- Rudolf, vad har du för handikapp?!
- Handikapp??.... Ja.... jag har ju foten....?

Saknar btw att spela golf. Hah. Moderatbandy. Får ta tag i det i sommar och dra nåra rundor.
Living the life I was born to live.. for a while..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0