Panik.

Jag måste verkligen öva upp min självkontroll. Kan inte gå runt och bli aggressiv för sånna småsaker längre. Dags att växa upp lite. Näe. Det kommer aldrig fungera. Jag är ju som jag är. Och jag blir irriterad och förbannad så fort jag ser ditt ansikte. Fyfan vilken paradox. Jag tror hela mitt liv är en motsägelse. Det stör mig nåt så fruktansvärt när människor tror något högt om sig själva, som inte stämmer. Klart man ska ha höga tankar om sig själv, men absolut inte utan en ödmjuk framtoning. Många klarar av det, ännu fler klarar det inte. Jag vill bara slå er så jävla hårt i huvudet och skrika åt er att fatta att ni inte är störst, bäst och vackrast. Förstå att det inte är ni som regerar världen, att det INTE är er som alla rättar sig efter och dansar efter. Ännu värre är det med människor som kommer från en "mindre betydande gruppering" (men ja för i hgelvete, både du å jag vet att det finns popularitetsgrupperingar i sverige... Whatever...) och så råkar dom hamna framför en dator, får lite uppmärksamhet för nån lögnaktig bild dom lagt upp och helt plötsligt lirar dom enligt dem själva i en helt annan nivå. DET ÄR INTE OK ATT FUCKA MED SAMHÄLLSGRUPPERINGAR PÅ DET SÄTTET!
 
Sluta för i helvete att vara något, eller tro att ni är något som ni inte är och koncentrera er på att vara er själva istället, för sånna finns det fan få utav.
Jag får PANIK av all egoism, riktig jävla PANIK.

Snacka om att gå från att ha nåt vettigt att säga till att helt och fullt snacka skit. Men jag blir så arg. Så arg att jag inte ens kan få fram en åsikt på ett vettigt sätt. Men det kan inte hjälpas. Ibland är ilska bästa uttryckssättet, bara man kanaliserar den rätt. Sådeså. Jag älskar min ilska och tjurskallighet. För det mesta. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hallå. jag vill också ha en länk !!!!! :D

2008-09-24 @ 12:05:50
Postat av: Badoo

Haha, men ge mig en adress dåååå! :D

2008-09-25 @ 12:16:24
Postat av: Emelie

japp :D

här kommer den



http://angelfuck.blogg.se/



:D

2008-09-26 @ 13:24:45
URL: http://angelfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0