Konsten att komma till en slutsats.

MAJKL säger:
man måste ta ner problem på jorden ibland asså
MAJKL säger:
annars gör man sig själv bara galen
Erica Badoo @ work säger:
jag väljer att stå med fötterna fastspikade i jorden men ändå vifta med armarna i himmlen
MAJKL säger:
poetisk e du iaf
Erica Badoo @ work säger:
Skojar du eller, jag förstår knappt mig själv idag!
Erica Badoo @ work säger:
Har suttit under dagen å bara rabblat en massa filosofisk dynga på min blogg och nu har jag vecklat in mig i filosofiska problem som jag inte själv förstår.
MAJKL säger:
tror inte du skrivit en rad som inte kan uppfattas poetiskt idag
Erica Badoo @ work säger:
hahaha är det så?
MAJKL säger:
ja men kolla själv
Erica Badoo @ work säger:
ojsan
Erica Badoo @ work säger:
åh min förbannade hjärna spelar en massa spratt med mig idag. Vi är som två olika personer idag, hjärnan och jag. Den lever sitt eget liv som mitt förstånd inte kan acceptera
MAJKL säger:
det låter ju inte bra, bli sams!
Erica Badoo @ work säger:
 haha vi försöker
MAJKL säger:
ja, bjud den på godis
MAJKL säger:
det funkar
Erica Badoo @ work säger:
den har fått en red bull, men jag tror det var det som satte igång allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0