Big No.

Det har funnits många tillfällen,
oskyldiga tillfällen när jag längtar efter sällskap.
Barnen såg mig gråta,
jag trodde jag hade haft min beskärda del av det.
Men dom här sakna dig nätterna.. är dom längsta.

Midnattsdiamanter förgyllde min himmel
Norrskenet brann som juvelerna i dina ögon.
Och de varma vindarna som omfamnade mig
vidrörde bara ditt ansikte.
Ändå är det de här sakna dig nätterna som är de längsta.

Lägg ner alla dina tankar på kapitulation.
Det är bara jag som dödar lite tid.
Lägg ner alla drömmar och känslor som du en gång hade.
Det är bara samma gamla sakna dig natt..


Funderade på att gå
Hur jag skulle kapa linan och lämna allt bakom mig.
Försökte titta framåt för min egen skull.
Men de här sakna dig nätterna, är så långa.
[

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0