Kladd.

Kladd är tamigfan äckligt. Som när man sovit med Helosansalva hela natten, under plast, och när man drar bort plasten på morronen så är det en stor gegga utav allting. Nej, inte kul.
Fick iallafall, efter ett år, fylla i och förbättra min tatuering hos Alex. (Använd aldrig salvan Tatoo Goo på svarta tatueringar. Den stöter bort svart färg.) Nu får vi se om han lyckades fixa till den. Ser fortfraande lite flytande ut på översta tecknet, men det kanske ser bättre ut när den har läkt.
Någon gång är det väl dags att fylla i farfarstatueringen i nacken också. Men det kommer bli lite dyrt så det får vänta lite till.

Borde verkligen utnyttja ljuset ute idag för att fota lite. Det ena minneskortet är fullt efter fjällresan och dygnet med Sanny och Christian, men puckad som jag var så hade jag satt i minneskortet som bara är på 1 GB. Hade jag vart smidig hade jag satt i det på 2 GB så jag hade kunnat få alla bilder på ett och samma kort. Ska försöka ägna lite tid idag åt att få över bilderna. Granska lite. Tror det finns några riktigt bra bilder faktiskt.

Usch. Vissa saker kan man sakna så till den grad att man är beredd att göra vad som helst för dem.

Over and out.


"Oh, I don't wanna take my best friends baby, but he's god damn beautiful"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0