?!

Det är rätt bra att kunna skylla allt ont i världen på foten just nu.
Velig är jag också. Och svag idag. Verkar som att jag än en gång går runt mina principer och visar upp för världen vilket svagt offer jag är. Visar för honom rättare sagt.
Det är lite det jag menar. För två år sen skulle jag aldrig utsätta mig för den här situationen igen. Då skulle jag varit smart. Stark. Iskall. Gjort är gjort, en andra chans är bortslösad.
Men det kanske går jättebra, jag kanske märker att min iskyla faktiskt funkar i de svaga situationerna också.
Men hur bra är det att vara iskall om man ändå inte är bra på att prioritera när kylan ska användas...

Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0