Galenskap

Kan man drömma att man är vaken? På samma sätt som man kan drömma sig bort NÄR man är vaken?
Hade den mest surrealistiska natten någonsin inatt tror jag.
Och antingen håller jag helt på att tappa vettet eller så var det bara ännu en konstig upplevelse.
Bara känslan av att man drömmer. Men ingen dröm kan vara så verklig att varenda tanke, varenda rörelse är så exakt inprickade.
Samtidigt så är det drömmarna och sömnen som gör att tiden rinner iväg snabbare än en ögonblinkning.
Så om man då vet, med all säkerhet att man är vaken och vid medvetande, men ändå så har tiden sprungit förbi som om den aldrig existerat, hur galen är man då?
Am I loosing it?

Kommentarer
Postat av: m

Ja man kan drömma att man är vaken och på så sätt få en otrolig verklighetskänsla under sömn. Jävligt flummigt när det händer och det är ofta jag har så. På både gott och ont faktiskt. Ibland när jag har mardrömmar så kan jag få så. Skitäckligt.



Du håller inte på att förlora "det". Du kan va lugn för detta är ett vanligt fenomen.



Jag kan t.o.m. styra mina egna drömmar många gånger :)

2009-09-02 @ 04:36:15
URL: http://mikaelnovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0