It´s Freakin´June

Idag...arg.
Tappat kontrollen idag. Hostat hela natten igenom så lungorna kännts som att de ska spricka. Men who am I kidding. Som om jag skulle somnat utan hosta. Men skönt att kunna skylla på den när folk frågar mig på jobbet varför jag ser så trött och hängig ut. Bra fallskärm. Jag hostar.
Men jag känner ju själv att jag är så nära att komma till insikt, så nära att förändras. Jag kanske verkligen behöver den här tiden till att må såhär, för man lägger märke till saker som man kanske är för upptagen och stressad för att lägga märke till annars.
Folk som ställer upp, vilka människor man kan lita på. Det sätter verkligen en del vänskaper på prov. Och mig själv. Förhoppningsvis så kommer jag ur det som en bättre människa.
Kanske. Men ska inte hoppas. Hopp föder bara besvikelse.

Kommentarer
Postat av: Angel

Finns här för dig gumman <3

2009-06-01 @ 23:10:14
URL: http://angelflyabovethesky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0