Ett nytt försök

Jaha, ska man ge detta med bloggande ett sista, slutgiltigt försök?
Antagligen finns det ca 20 påbörjade bloggar, men hey, vill man komma någonstans i världen så!

Galet trött idag efter att knappt ha sovit en blund inatt. Förvirrande situationer i livet verkar aldrig vilja sluta att poppa upp. Ungefär som gubben i lådan för att vara klicheaktig. Varför alla saker ska hända på en och samma gång, det är ett jäkla mysterium.

Vill ni följa min väg i sökandet efter äkta lycka och välmående? Jag ska försöka uppdatera mina med och motgångar på stigen mot att bli den människa jag VET att jag föddes till att bli.
Kompatibel ärlighet eller bara realism? Det visar sig. Alla sidor kommer visa sig när vi nu blottar de allra innersta tankarna, känslorna, upplevelserna och erfarenheterna.

Ska även blänka för den här bloggen på diverse sidor. (Och kommer antagligen inte palla hålla liv i den, men ett försök har ju ingen dött av!)

När jag så har kommit på hur man finner lycka när man inte längre är ett barn, då, och först då, kan jag sluta med den här skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0