Hantering.

"Men allvarligt. Är inte så som person? Nej, då får du bli det då! Svälj din FÖRBANNADE stolthet någon gång, den ställer till det för dig så jävla mycket, det är inte bra för dig fattar du väl??? När du väl kommer över den där spärren som säger åt dig att du inte kan prata med någon kommer det kännas så JÄVLA skönt för dig!
Sorry, men nu blir jag tvungen att ta ton och morska upp mig lite :P Men det är bara pga omtanke!
Men det du säger är rent SKITSNACK! Varför i HELVETE skulle du inte kunna reparera det?"


And the story goes on. Där är knappar som fungerar. Tangenter med ord på istället för ynkliga bokstäver. Meningar som får mig att inse saker, men det kan också bero på att de är sagda av en människa som känner mig väldigt, väldigt bra.

Det är så fruktansvärt bra med folk som förstår och vet utan att jag behöver säger så mycket. Som förstår MIG. Som vet hur jag fungerar. Det räddar mitt liv, dag för dag.


"Ja och sen undrar du varför du mår dåligt? Kan det vara så att det inte är staden som knäcker dig utan du själv? Kan det vara så att ditt hjärta inte alls är delat mellan två städer utan du själv som gömt undan och skadar det omedvetet?"

Jag älskar dina kloka ord.


None

På ett väldigt komiskt sätt så passar den här bilden in väldigt bra för oss just nu. Kommer dock inte ihåg i vilket sammanhang vi har tagit den. Men vår relation har ju alltid vart densamma, så det spelar väl ingen roll. Ironiskt bara att det faktiskt finns en bild på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0