Bad day

Nu är det inte bra. Nu är det inte alls bra. Dagen efter man kommit tillbaka från Dalarna är aldrig bra. Vad ska jag göra? Jag varken vet eller förstår någonting. Det är ju där uppe jag är lycklig. Men jag kan inte bo där. Jag skulle bli för rastlös. Och då skulle väl lyckan också försvinna antar jag. Jag saknar ju inte Falun, jag saknar ju allt som har med min familj och mina vänner att göra.
Sen är det sömnen som spökar nu också. Det blev lite lite av den varan i helgen och nu tar det sig uttryck i irritation. Irriterad på kunderna, irriterad på människorna, irriterad på blåsten, på myggbetten, på jobbet, på långsamma människor, på varmt vatten. Det finns nog inte något som inte irriterar mig idag.
Jahapp, nu ringer det igen, irritation deluxe.

Jag hatar mitt liv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0